Huvin ja urheilun vuoksi.

Yhteistyö

Yhteistyötä kukkalaakso.comin kanssa?

Kävijät 2013: 1,247,337 näyttökertaa. 

Kampanja-aikoina keskimäärin:

Päivässä: 5000-7000 näyttökertaa

Viikossa: 35.000-40.000
Kuukaudessa: 160.000-210.000 (esim. syyskuu, toukokuu)

Uniikit kävijät yli 33.000 / kuukaudessa (syyskuu, lokakuu)

Katso myös blogin Facebook-sivu, yli 3500 jäsentä, päivittäin asiaa ja keskustelua.

fb_kukka

Kirjoitan mielelläni hyvistä ja mielenkiintoisista tuotteista ja palveluista. Itselläni on kokemusta mainonnasta ja markkinoinnista yli kymmenen vuoden ajalta, joten jos haluat yhteistyötä, ota yhteyttä, niin kerron lisää!

Kampanjat blogissa 2013 – Kevätherkku olet sinä.

kevatherkku_pieni

Katso myös Haluan olla minä -kampanja, joka toteutettiin CocoVin ja Life-ketjun kanssa. 

8 viikkoa
Yhteensä 370 000 näyttökertaa

Aloituspäivänä 22 500 käyntiä
Viikossa keskimäärin 40 000 näyttökertaa
Lue esim: Kokemuksia ja tuloksia

Teen työkseni kahvakuulavalmennusta ja pidän Voimakatu 6 -kuntosalia, mutta olen myös copywriter eli kampanjasuunnittelija ja mainonnan ammattilainen. Koulutukseltani olen medianomi (Turun AMK:n Taideakatemia).

Viime vuosina olen erikoistunut markkinoinnin ja mainonnan osalta sosiaaliseen mediaan ja hyvinvointialan yrityksiin, mutta toki teen paljon muutakin. Yhteystiedot löydät tästä. Soittaminen kannattaa aina.