Huvin ja urheilun vuoksi.

Viisi kiloa juhannukseen?

Haluatko parantaa oloa, nostaa energia- ja vireystasoa, löytää keinoja pysyvään painonhallintaan? Tule mukaan nettivalmennukseen!

Löydät paketin ja lisätietoa tästä verkkokaupasta.

Valmennus sisältää selkeät ja yksinkertaiset ohjeet painonpudotukseen ja hyvinvointiin. Kyse on fiksusta ruokavaliosta, päivittäisistä valinnoista ja siitä, miten helposti omaa oloa voi parantaa.

Monesti jatkuva laihduttaminen loppuu silloin, kun löytää itselleen sopivan tavan syödä. Sellaisen, josta tulee niin hyvä olo, että sitä voi ja haluaa jatkaa.

Kyse on paljon enemmästä kuin laihtumisesta, sisältäen:

– ruokavalio viideksi viikoksi
– painonhallinta
– energia ja vireystaso
– vastustuskyky
– vatsan ja suoliston toiminta
– valmennuksen kesto 19.5 – 21.6.2014.

Sisältö: 

– helpot ja yksinkertaiset ruokavalio-ohjeet (valmis ruokavalio)
– saat sähköpostiin uudet ohjeet viiden viikon ajan
– joka viikko uuden ohjeen ja lisää tietoa
– opit, miten syödä fiksummin kesällä ja vältä kertyvät kilot
– opit tapoja, joista nautit ja hyödyt loppuelämäsi
– kesto viisi viikkoa (voit tulla mukaan koska tahansa 21.6. saakka)
– saat ohjeet kokonaista elämäntaparemonttia ajatellen – voit jatkaa samaa ruokavaliota myöhemminkin ja voit hyvin!
– valmentajat: ravintovalmentaja Sami Sundvik ja kahvakuulavalmentaja Kukka Laakso
– lue lisää tästä: Uusi valmennus alkaa 19.5.!
– valmennuksen tuotosta lahjoitetaan 5% Helsinki Mission seniorityöhön

Isoja – silti yksinkertaisesti korjattavia asioita, joilla on suuri merkitys kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Valmennus kestää viisi viikkoa ja saat uudet ohjeet sähköpostiin joka maanantai. Aloitusohjeet saat heti, jonka jälkeen varsinainen valmennus alkaa 19.5. Mukaan voi tulla myöhemminkin aina 21.6. saakka.

*****

Viime syksynä toteutimme kahdeksan viikon painonhallintakampanjan verkossa.

Tässä osallistujien palautteita edellisen valmennuksen jälkeen:

”Painoa on tippunut 6 kg. Turvotukset vatsanseudulta on poissa. Mieli on virkeämpi, kaamoskaan ei väsytä :) Oikeastaan, olen oppinut että kokoajan ja kaikkialla ei tarvitse syödä.”


”Painoa on tippunut n. 6 kg tänä aikana. Olen oppinut juomaan vettä n. 2 litraa päivässä. Vilja- ja maitotuotteet olen jättänyt minimiin ja vireystaso ja energia on kasvanut huimasti sen jälkeen. Vatsan turvotus on vähentynyt ja vatsa “kutistunut” muutenkin. Nälkä ei ole vaivannut eikä myöskään päänsärky tai muu aikaisempiin painon pudotuksiin liittynyt “epämukavuus”.


”Ajattelin, että näistä viikoista tulee tosi haastavat, mutta kävinkin ihan toisin. Miten helppoa on ollutkaan. Ruoka ei pyöri enää mielessä, eivätkä kaapissa odottavat herkut polttele. Paino on tippunut 8 kg. Ihan uusi elämä mulla alkanut. Ja varmasti ohjeiden noudattamista jatkan tämän jälkeenkin. Toivottavasti koko loppuelämän.”


”Lähdin projektiin mukaan heti alusta. Paino alkoi tippumaan ja vireystaso parani jo heti ensimmäisten viikkojen aikana.”


”Makeanhimo kaikkosi ja enemmän tekee mieli oikeaa ruokaa kuin mitään “hipellöksiä”.

 

”Oloni on virkeä, jaksan pyörittää yksinhuoltajan arkea hieman yli vuoden ikäisen poikani kanssa ja hoitaa siihen päälle vielä opinnot. Aamuisin herään virkeänä ja iltaisin alkaa luonnollisesti väsyttää kahdeksan maissa. Tätä hymyä ja energiaa ei ole voinut olla kukaan huomaamatta.”


”Iso muutos on tapahtunut myös henkisessä hyvinvoinnissa. On uskomattoman hieno tunne, kun ei ole enää ruoan orjuuttama. Mieli on virkeä ja tasapainoinen. En tunne tarvetta lohturuokaan tai palkintopullaan. En muista milloin olisin viimeksi oikein himoinnut jotain ruokaa. Kiksini hankin nykyään kuntoilusta ja ulkoilusta.”

 

”Kroppa on kiinteytynyt ja lihakset näkyy selvemmin. Ja tämä jos mikä on mieluisaa, kun sen oikeasti huomaa itse!!”


”Olo on ollut energisempi, vahvempi ja kaikin puolin parempi. Iho hohtaa ja hiuksetkin on voineet paremmin.”


”Uskomatonta, miten entinen keksimonsteri ei enää kaipaa pullaa, kakkua tai niitä keksejä. en olisi joskus uskonut tätä päivää näkeväni!”


”Jokapäiväiset ilmavaivat ja pöhötys hävisivät tuhkatuuleen ja lisäksi olin töissä erittäin pirtsakka ja orientoitunut, vaikka yöunet olivat olleet katkonaiset ja vähäiset. Iltapäivällä ei tullut tyypillistä ramastusta ja väsymyssokerinhimoa. Ilmapallomahan hävikki on mielestäni aivan mieletön juttu.”


”Kiloista en tiedä, kun en omista vaakaa, mutta sellaiset vaatteet mahtuvat päälleni, jotka 9 viikkoa sitten mahtuivat ehkä päähäni…”

******

Tämänkertainen valmennus on ryhmävalmennus ja kestää viisi viikkoa. Saat uuden ohjeen joka maanantai. Verkkokauppaan pääset tästä. Tervetuloa mukaan!
3MV_5kg_juhannukseen_leiskaa_vaaka_0203_negalogoilla_vaakana

Mainokset

10 Responses to “Viisi kiloa juhannukseen?”

  1. Anna

    Pystytkö kertomaan vähän tuosta 19.5 alkavan valmennuspaketin ruokavaliosta? Onko siinä mukana viljoja ja / tai maitotuotteita? Onko kaikki ruoka-aineet mahdollista ostaa perus ruokakaupoista (ei tarvitse tilata mistään / käyttää Ruohonjuuri tms. kauppoja)?

    Vastaus
  2. Kukka

    Hei, kaikki löytyy kyllä ruokakaupasta. :)

    Ruokavalio on viljaton ja maitotuotteiden poisjättämistä suositellaan niin ikään, tämä liittyy kokonaisuuteen, ei vain painonhallintaosuuteen. :)

    Ilona, näihin ohjeisiin kuuluu tarkka ruokavalio.

    Vastaus
  3. Riika

    Moikka! Tekisi mieli kokeilla tätä, mutta kannattaako tähän ryhtyä jos ei syö lihaa? Onnistuuko ruokavalion noudattaminen ”semivegeltä” ( eli syön kalaa mutta en kanaa tai punaista lihaa) ?

    Vastaus
  4. Jaana

    Kuuluuko ohjelmaan treeniohjelmaa? Tai suositusta esimerkiksi kuinka usein ja mitä kahvakuulalla kannattaisi käydä tekemässä saavuttaakseen parhaimman mahdollisen olon viiden viikon aikana?

    Vastaus
  5. Marina

    Moikka!
    Voiko / Kannattaako tätä kokeilla, kun olen 4kk sitten synnyttänyt enkä vielä ole muuta urheilua harrastanut kuin pitkiä vaunulenkkejä?

    Vastaus
  6. Ansa

    Moi Kukka! Valmennus kiinnostaa, mutta tulipa mieleen kysyä vielä se, että miten ruokavalio sopii yhteen raskaan, tavoitteellisen urheilun kanssa? Harrastan aktiivisesti CrossFittiä, ja minulle on erittäin tärkeää, että energia riittää treeneihin. Harjoittelen tällä hetkellä 3+1 -syklillä. Kuitenkin tiputettavaa painoa olisi se viitisen kiloa.

    Vastaus

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS