Huvin ja urheilun vuoksi.

11# satunnaisia eväitä

Tässä tulee muutama lautasmalli. Seuraavaksi voisin kuvata vähän viikottaista ’liikuntapiirakkaa’, se voi olla mielenkiintoisempi. Jos haluatte esimakua, tykätkää salimme FB-sivuista: Voimakatu 6, siellä on joka päivä jotain uutta harjoitteluun liittyvää.

Mielenkiintoista on se, että jääkaappini oli rikki viikon päivät. Ensin se häiritsi, mutta parissa päivässä totuin ja huomasin, että se on oikeastaan aika turha. Nyt jääkaappi on toki taas ehjä, mutta ruokavalio yksinkertaistui kummasti.

Ymmärrän hyvin, että moni kaipailee ”ideoita syömisiin”, itse varsinaisesti en. Mitä vähemmän ideoita, sen parempi. =) Rakastan yksinkertaisuutta, kaikessa. Myös treenissä.

Tässä silti ideoita, paitsi kotiin, myös tien päälle. Ulkona syödessä (palaverilounas), tonnikalasalaattia:
kuva-4
Sundvikin erikoishyve, jossa sekoitettuna avokadoa, mustikoita, heraproteiinia, raakakaakaota, tippa steviaa ja lopuksi lisättynä hieman vettä. Todella jees.
kuva-48
Noin:
kuva-19
Perusjuttuja eli jauhelihaa, hapankaalia, avokadoa, kurkkua.

kuva-5
Autoeväitä eli taateleita, macadamiapähkinöitä, kuivattua mangoa ja papaijaa.
mango
ABC-lautanen (otan kastikkeen aina erikseen, muuten kaikki ui tai vesijuoksee ylipaksussa liemessä). Ja huoltoasemat on yleensä pahimpia tässä.
kuva-5
Tämän myönnän jo askeettiseksi. Pakasteseitä ja parsakaalia.
kuva-10
Kuvasta puuttuu kalkkuna, sen lisäsin myöhemmin (oli vielä pannulla).
kuva-7
Laitoin uuniin omenaviipaleita, pähkinöitä, hunajaa, kanelia ..
kuva-16
…ja mustikoita.
kuva-9
Ja menin salille siivoamaan keppien ja porkkanan (= Dajm-kakun) kanssa.
kuva-20
Kakku tosin jäi kaappiin, kun oli niin kiire pyyhkiä pölyjä.
104

Mainokset

6 Responses to “11# satunnaisia eväitä”

  1. Nanna

    Yksinkertainen ruoka on todellakin parasta, ihan turhaan lähteä liikoja hifistelemään! Tosin mausteiden ja yrttien kanssa tykkään kikkailla, mutta siihen se yleensä jääkin. :)

    Vastaus
  2. tikkunekku

    Liikuntapiirakalle peukut, kiinnostavaa luettavaa pian siis tulossa :)

    t.Tikkis

    Vastaus
  3. pauliina

    Liikunta”ohjeet” kuulostaa hyvältä! :)
    Mulle kävi niin, että ekassa viikossa lähti painoa reilu 2kg, mutta nyt toinen viikko ei painossa muutoksia.. Syönkö vain yksinkertaisesti liikaa? Luulisin, että vähemmällä määrällä nälkä olisi vaivana :/

    Vastaus
  4. Julia

    Hei,
    Syömme paljon kasvisruokaa, jossa käytämme usein esim. linssejä ja kikherneitä. Luomuliha ja kala ovat niin kalliita, enkä haluaisi syödä lihaa niin paljon. Mitä olet mieltä niistä? Pahoittelut etukäteen, jos olet jossain aiheesta jo kirjoittanut…

    Vastaus

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS